VANZARI ONLINE
SATELIT SI CABLU TV
SATELIT SI CABLU TV
Reducerea facturii cu electricitatea
Reducerea facturii cu electricitatea
Sponsor: ELNESS SRL
Instalatii electrice profesionale
Imbunatarirea factorului de putere
HOME

LNB-URI


ANTENE SATELIT

RECEPTOARE SATELIT

ANALIZOARE SATELIT

SUPORTURI ANTENE

CABLURI

CONECTOARE

AMPLIFICATOARE CATV

SPLITERE SI DISTRIBUITOARE
CONTACT SI COMENZI
Comenzile se fac prin e-mail si coletele sunt transmise prin posta sau curier cu plata la destinatie.
Contact:
e-mail: office@
telesatelit.ro
tel: 0766215293
fax: 000000000
 
DETALII DE TRANSMITERE A COMENZILOR
                                      TERMENI SI CONDITII  
              Achizitionarea produselor afisate pe pagina de Internet www.telesatelit.ro, in urma cererilor        
dumneavoastra de oferta se supune legilor statului roman si conditiilor din prezentul document.
              Emiterea unei comenzi ferme din partea dumneavoastra implica intelegerea si acceptarea
deplina a acestor conditii, indiferent daca aceasta comanda a fost inregistrata telefonic, prin e-mail, fax.

                        1. PRETURI
                        2. COMANDA
                        3. LIVRAREA 
                         4. CONDITII PLATA 
                         5. GARANTIE SI RECLAMATII 
                         6. RETURNAREA PRODUSELOR 
                        7. PROTECTIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL 
                         8. CLAUZE FINALE

                                              1. PRETURI 
                   Preturile afisate pe acest site contin TVA, sunt valabile in limita stocului disponibil si nu
includ taxele de transport si ramburs. Ne rezervam dreptul de a modifica preturile fara instiintare
prealabila. Schimbarea pretului de pe site nu are efect asupra produselor incluse in comenzi finalizate de
dumneavoastra si confirmate de catre noi. Toate discounturile anuntate vor fi evidentiate in factura
finala ce insoteste produsele.

                                              2. COMANDA
                    Pentru achizitionarea produselor din oferta noastra este necesara o comanda ferma, pe
care o puteti trimite prin e-mailul sau fax. Se poate accepta si comanda telefonica.
                   Comanda dumneavoastra va include:
            a) Cod produs, tipul produsului si cantitate solicitata,
            b) Denumire persoana fizica/juridica,
            c) CIF (pentru persoane juridice) / CNP (pentru persoane fizice),
            d) Nr. inregistrare la Registrul Comertului (daca este cazul),
            e) Adresa de facturare,
            f) Adresa de livrare,
            g) Nr. telefon si persoana de contact,
            h) Adresa de e-mail,
            i) Cod IBAN si banca (daca este cazul).
                   Solicitam aceste informatii doar in scopul emiterii documentelor fiscale ce vor insoti
produsele comandate de dumneavoastra si baza de date nu va fi disponibila niciodata unor terte
persoane.

                                             3. LIVRAREA
                   Produsele din oferta noastra pot fi achizitionate astfel:
             - de la punctul nostru de lucru din Craiova, daca solicitantul se poate deplasa in aceasta
localitate
             - prin posta pentru colete sub 20kg (costurile prin posta sunt in general mai mici.
prin curier rapid, oriunde in Romania, in timpul programului de lucru al firmei de curierat (luni-vineri 9-
17).
                   Majoritatea produselor din oferta noastra sunt disponibile in 0-3 zile lucratoare de la data
comenzii, la care se adauga timpul de transport (in general 1 zi lucratoare). Exista produse care nu se
afla pe stoc si se aprovizioneaza sau se produc doar in urma unei comenzi ferme, pentru care termenul
de livrare poate fi intre 1-4 saptamani.
                   Aceste termene de livrare sunt estimative. Termenul concret va fi adus la cunostinta
telefonic sau prin e-mail.

                    Pe colet vor fi trecute toate datele dumneavoastra de identificare, inclusiv numarul de
telefon, iar curierul care livreaza coletul va incerca in majoritatea cazurilor sa va contacteze telefonic
inainte de a ajunge la adresa de livrare.
                     De asemenea, dumneavoastra veti primi prin e-mail, in data expedierii, o confirmare din
partea noastra, care va contine numarul de colet si numarul de telefon al depozitului regional apartinand
firmei de curierat care livreaza coletul.

                      Deoarece livrarea la adresa comunicata de dumneavoastra este un serviciu oferit printr-o
companie de curierat, nu raspundem de neplacerile cauzate de intarzierile in livrare ale acestui
intermediar. Cu toate acestea, va stam la dispozitie prin toate mijloacele care ne sunt accesibile pentru a
rezolva eventualele probleme care pot aparea. Acest gen de incidente sunt insa foarte rare.

                       Reprezentantii firmei de curierat nu au dreptul sa afle continutul coletului si nici sa il
deschida decat in caz de forta majora. De asemenea, ei nu va pot permite sa deschideti coletul inainte
de a achita toate taxele care va revin. Daca observati avarii exterioare ale coletului insa, puteti solicita
curierului sa verificati impreuna integritatea continutului si sa va ofere asistenta in continuare.

                        In cazul preluarii personale de la punctul nostru de lucru, aveti dreptul de a examina
produsele inainte de achizitionare.

                                           4. CONDITII PLATA
                          Acceptam urmatoarele modalitati de plata:
                A. in numerar in momentul preluarii de la punctul de lucru sau la primirea coletului de la
curier. Pentru plata in numerar la punctul de lucru se emite chitanta fiscala. Pentru plata in numerar la
livrarea prin curier rapid, firma de curierat emite o chitanta ramburs care va constitui contravaloarea
facturii din colet. Noi nu emitem alta chitanta sau bon fiscal pentru produsele livrate prin curierat rapid,
de aceea va rugam sa solicitati si sa pastrati chitanta emisa de curier.
                  B. prin transfer bancar, in avans fata de preluarea marfii sau de primirea coletului de la
curier.
                  Va rugam sa nu efectuati plati inainte de confirmarea disponibilitatii produselor comandate.
                            Puteti alege una din variantele de transfer numerar de mai jos:
      ORDIN DE PLATA
      Emiteti un ordin de plata din contul dumneavoastra bancar in RON, deschis la orice banca din
Romania.
       DEPUNERE DE NUMERAR
        Va veti prezenta la ghiseul oricarei unitati Banca Transilvania din Romania si veti depune suma
solicitata in contul nostru, pe care il gasiti in factura.
        MANDAT POSTAL
        Va veti prezenta la orice oficiu postal din tara si veti expedia prin mandat postal suma solicitata.
Va atragem atentia ca livrarea marfii va avea loc prin posta sau prin curierat rapid.
IMPORTANT:
        Va rugam sa mentionati in detaliile platii numarul facturii pentru care faceti plata. Daca platitorul
nu este aceeasi persoana cu cumparatorul desemnat in factura, va rugam sa specificati si numele
cumparatorului.
         Dupa efectuarea platii, va rugam sa ne expediati dovada acesteia (ordinul de plata, foaia de
varsamant sau chitanta de la posta) fie prin fax, fie prin e-mail, scanata sau fotografiata in asa fel incat
sa fie toate informatiile usor de citit
          Contravaloarea serviciilor de curierat vor aparea in factura emisa de noi si vor contine
urmatoarele:

Taxa de transport (TVA inclus)
Colet pana la 10 kg.:15.00 lei
Colet intre 10-15 kg20.00 lei
Colet intre 15-20 kg22.00 lei
Colet intre 20-25 kg23.00 lei
Colet intre 25-30 kg25.00 lei
Colet intre 30-40 kg (sau piese cu volum mare)54.00 lei
Nota: In cazul in care produsele incluse in cadrul aceleiasi comenzi nu se pot ambala impreuna, se vor
considera ca fiind colete separate.

Taxa de ramburs (TVA inclus)
0.01-100.00 lei6.00 lei
100.01-250.00 lei7.50 lei
250.01-500.00 lei9.50 lei
500.01-1000.00 lei12.50 lei
1000.01-2000.00 lei18.50 lei
Peste 2000.00 lei1,2% din totalul de plata

              Taxa de ramburs se aplica in cazul in care plata nu se face in avans.
Pentru cazul in care plata se face doar partial in avans, taxa de ramburs se aplica doar la valoarea
ramasa neachitata, inclusiv taxele de transport si TVA.

               Pentru comenzi care depasesc 1000 de lei (TVA inclus) sau pentru care este necesar import
special de marfa, solicitam plata in avans intre 50% si 100%. In cazul anularii comenzii la initiativa
cumparatorului, sumele incasate in avans nu se restituie. Produsele raman in proprietatea vanzatorului
pana la plata completa a pretului lor.
               In cazul in care produsele comandate de dumneavoastra nu mai sunt disponibile (spre exemplu
din cauza incetarii productiei sau a livrarilor), va vom returna integral toate sumele platite in avans de
dumneavoastra pentru produsele care nu se mai livreaza sau le vom constitui avans pentru alte produse
alese de dumneavoastra din oferta noastra.

                               5. GARANTIE SI RECLAMATII
              Toate produsele comercializate de noi sunt insotite de certificate de garantie conform legislatiei
in vigoare.
              Vanzatorul este raspunzator fata de consumator pentru orice lipsa a conformitatii existente la
momentul cand au fost livrate produsele
               In caz de lipsa de conformitate:
        - Cumparatorul are dreptul sa i se aduca produsele la conformitate fara plata,
        - Cumparatorul este obligat sa aduca la cunostinta orice neconcordanta dintre produsele
comandate si cele livrate in 2 zile lucratoare de la livrare,
        - Cumparatorul are dreptul de a solicita vanzatorului inlocuirea sau repararea produsului in functie
de optiunea sa, fara plata, exceptie facand situatia in care solicitarea cumparatorului este imposibila, sau
disproportionata,
        - Orice reparare sau inlocuire va fi facuta in cadrul unei perioade rezonabile de timp stabilit de
comun acord,
        - Cumparatorul poate solicita o reducere corespunzatoare a pretului sau rezolutiunea contractului
daca nu beneficiaza nici de reparare, nici de inlocuire sau daca vanzatorul nu a luat masura reparatorie
intr-o perioada de timp rezonabila,
        - Cumparatorul nu este indreptatit sa solicite rezolutiunea contractului daca lipsa conformitatii este
minora.

                 In cazul lipsei conformitatii, viciilor ascunse ale produsului in termenul de garantie prevazut
prin prezentul certificat, cumparatorul va depune produsul reclamat la orice punct de lucru al
vanzatorului sau la locul de unde a cumparat, insotit de documentele de mai jos:
          Copie factura sau bon fiscal,
          Certificat de garantie,
          Copie dupa certificatul de inmatriculare al autovehiculului sau cartea de identitate,
          Nota de constatare intocmita de persoana care a analizat cazul,
          Masuratori prin care se dovedeste defectiunea.
                  Reclamatia depusa de cumparator va fi analizata in termen de 5 zile lucratoare de la data
receptiei produselor reclamate la sediul vanzatorului, insotita de toate documentele enumerate mai sus.
Cumparatorul va primi un raspuns in scris la fiecare reclamatie in termenul de 5 zile lucratoare indicat in
aliniatul precedent. In cazul in care reclamatia a fost justificata, vanzatorul se obliga la
repararea/inlocuirea produsului in termen de 10 zile calculate de la data trimiterii raspunsului de catre
vanzator. In cazul in care reclamatia a fost nejustificata, cheltuielile vor fi suportate de cumparator. In
cazuri speciale cand partile nu ajung la un consens cu privire la reclamatia de garantie, partile vor trimite
piesele in cauza pentru analiza la un specialist in domeniu. Rezultatele analizei vor fi considerate
obligatorii atat pentru vanzator cat si pentru cumparator. Cheltuielile ocazionate de efectuarea analizei
vor fi suportate de partea in culpa.
               Situatii in care se exclud sau se pierd garantiile:
               Cazuri de excludere a garantiei:
          Orice produse care nu au fost comercializate de vanzator,
          Produsele deteriorate ca rezultat al utilizarii lor intr-un alt scop decat cel pentru care au fost
destinate,
           Depozitarea incorecta: deformare prin incidente de indoire, presare sau lovire, aproape de surse
de caldura, contact cu produse chimice agresive, expunere indelungata la actiunea factorilor atmosferici,
           Alegerea si montarea incorecta a pieselor: neconformizarea cu caracteristicile prevazute de
cartea de montaj a dispozitivului, nerespectarea pozitiei de montaj, alegerea gresita a piesei sau utilizarea
pentru alt scop decat cel indicat de producator, montaj incorect sau impreuna cu piese conexe uzate,
defecte sau modificate,
           Utilizarea produsului in alte scopuri decat cele prevazute de constructor sau exploatarea lui in
conditii necorespunzatoare
            Piesele prezinta urme de lovituri, zgarieri, rupturi, deformari,
            Defectiuni in functionarea produsului, ca urmare a unui contact cu substante chimice si
petroliere,
             Reparatii sau marcari neautorizate, reparatii ce afecteaza caracteristicile structural-
constructive, marcari neconventionale efectuate de catre consumatori: stantari, imprimari sau vopsiri
pentru identificare si scopuri diverse.

                            6. RETURNAREA PRODUSELOR 
                    Aveti dreptul sa returnati orice produs achizitionat de la noi, fara a specifica expres cauza,
in termen de 10 zile calendaristice de la data cumpararii. Prin data cumpararii se intelege data la care
produsul a fost livrat de catre noi, iar prin data returnarii se intelege data la care produsul a ajuns inapoi
la punctul nostru de lucru.
                    Va rugam sa ne informati despre intentia dumneavoastra de a returna orice produs
achizitionat de la noi, inainte de a il expedia.

                      Produsul returnat de dumneavoastra va avea urmatoarele caracteristici:
              -  nu prezinta defecte sau semne de uzura,
              -  se afla in ambalajul original, care la randul lui nu este deteriorat,
              -  contine toate accesoriile impreuna cu care a fost livrat.
                      Orice produs care nu prezinta caracteristicile de mai sus va fi trimis inapoi pe cheltuiala
dumneavoastra.

                     Cheltuielile ocazionate de returnarea produselor va revin in totalitate. Puteti alege
serviciile oricarei companii de curierat in regim door-to-door care activeaza pe teritoriul Romaniei sau
puteti preda produsul personal la punctul nostru de lucru.
                     Contravaloarea produsului returnat poate constitui avans pentru orice alte produse din
oferta noastra sau poate fi restituita prin ordin de plata bancar in contul dumneavoastra, in maxim 15 de
zile de la data returnarii produsului.
                     Va rugam sa nu trimiteti colete cu ramburs. Ne rezervam dreptul de a refuza primirea si
de a le returna pe cheltuiala dumneavoastra.

                    Toate datele personale pe care ni le incredintati sunt considerate a avea caracter privat si
confidential. Ele sunt salvate protejat si nu sunt accesibile tertilor. Puteti modifica datele inregistrate
odata cu inregistrarea ca membru al site-ului nostru prin accesarea contului de utilizator, prin solicitare
telefonica sau prin e-mail. De asemenea, la cererea dumneavoastra telefonica sau prin e-mail, toate
datele cu caracter personal vor fi sterse din baza noastra de date. Toate informatiile primite de la
dumneavoastra sunt pastrate in conformitate cu prevederile legilor in vigoare.

                                             8. CLAUZE FINALE  
                         Ne rezervam dreptul de a modifica aceste conditii comerciale fara notificare prealabila.
Versiunea cea mai recenta a conditiilor va fi disponibila pe pagina noastra de Internet.
Pentru orice intrebari sau nelamuriri va stam la dispozitie.